17 kwietnia 2020
Rośnie sprzedaż obuwia w internecie. Liczba transakcji cyfrowych wzrosła do 20 proc.
0 Komentarzy5 Minuty
Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/home/publicity/domains/laurinternetu.pl/public_html/wp-content/themes/uncode/dynamic.css) is not within the allowed path(s): (/usr/home/PubliCityMG/domains/laurinternetu.pl/public_html:/tmp:/usr/share:/usr/local/share:/dev) in /usr/home/PubliCityMG/domains/laurinternetu.pl/public_html/wp-content/plugins/uncode-core/includes/theme-options/includes/ot-functions.php on line 238
Coraz większa liczba konsumentów przed podjęciem decyzji o wyborze produktu lub usługi korzysta z dostępnych w internecie narzędzi porównywania cen lub szuka opinii innych Internautów. Znalezienie dostawcy oferującego najniższą cenę jest niezwykle łatwe, zupełnie inaczej sytuacja wygląda w przypadku kryterium jakości. Polecenia blogerów, opinie z forów, recenzje użytkowników, artykuły, porównania przygotowane przez portale branżowe – ilość źródeł, na podstawie których można wybrać najbardziej godny zaufania produkt, jest bardzo szeroka.
Niestety, tak dogłębna analiza wymaga poświęcenia dużej ilości czasu oraz pewnych kompetencji do poruszania się w cyfrowym świecie.
współpraca z Instytutem Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk
wykorzystanie wyszukiwarki NEKST – jedynej w Europie
analiza polskich zasobów internetu
naukowa analiza uzyskanych danych