Laur Internetu
Odkrycie Roku 2020

przyznawany jest najciekawszym, nowymlub rebrandingowanym markom obecnymw polskim internecie

W jaki sposób?

Nagroda "Laur Internetu | Odkrycie Roku" jest potwierdzeniem zarówno jakości oferowanego produktu, usługi lub marki, jak i przede wszystkim uznania wśród milionów polskich internautów. To wartość nie do przecenienia!
Celem jest dbałość o podnoszenie rozpoznawalności marki, usługi lub produktów dla podmiotów, których nowe rozwiązania funkcjonują na rynku stosunkowo krótko.
Program "Laur Internetu" objęty jest patronatem
Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki
Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dowiedz się więcej
Metodologia przyznawania tytułu bazuje na naszym własnym, autorskim researchu. Powstała w oparciu o specjalistyczne analizy rynku, w szczególności polskich zasobów internetowych. Nasz Dział Badań i Analiz weryfikuje globalne trendy produktowe z całego świata, porównując je z aktywnością marek w Polsce.
Analizuje m.in. wiadomości o nowych produktach, ich pierwsze recenzje, opinie użytkowników, potencjał danego rozwiązania.
Posługiwanie się logotypem zdobytego wyróżnienia przynosi wiele korzyści:
• wyróżnia na tle konkurencji;
• potwierdza najwyższą jakość produktów i usług;
• pomaga w skutecznym brandingu marki;
• wspiera promocję konkretnych produktów;
• ułatwia konsumentom decyzje zakupowe.
W dobie niezliczonej ilości ofert i produktów, silnej konkurencji na rynku oraz wielości przekazów, konsumenci otrzymują każdego dnia dziesiątki informacji, których wiarygodności nie są w stanie zweryfikować. Godło "Laur Internetu | Odkrycie Roku" to czytelny znak, że produkty bądź usługi danej marki cieszą się coraz większym zaufaniem Polaków i że warto je kupić.
Zdobycie tytułu
jest nie tylko wartością w komunikacji zewnętrznej, ale także cennym wyróżnieniem dla działów marketingu i sprzedaży. Pokazuje, że przyjęto słuszne, skuteczne sposoby na wzmacnianie obecności na rynku.

Zgłoś Twoją firmę do nagrody!

Wypełnij formularz