8

lat na rynku

500

opisanych firm i instytucji

1400

wywiadów, relacji, reportaży

1

zasada: rzetelność

„Monitor Rynkowy” oraz „Monitor Biznesu” to ogólnopolskie niezależne dodatki promocyjno-informacyjne, dystrybuowane odpowiednio z „Dziennikiem Gazetą Prawną” oraz „Rzeczpospolitą. Zostały stworzone specjalnie z myślą o profesjonalnej promocji prasowej.

Promocja to nie tylko klasyczna reklama oddziałująca na odbiorcę grą obrazu i dźwięku. To również nie tylko kampania billboardowa czy internetowa. Wszystkie te działania powinny być wzmacniane poprzez regularną obecność w prasie, zwłaszcza w poważnym, gospodarczym tytule, który umożliwi dotarcie do najbardziej decyzyjnych menedżerów, a zarazem ogromnej liczby polskich konsumentów.

Efekt to potężne uderzenie medialne, dzięki któremu można umiejętnie pokierować opinią społeczną o firmie, produkcie, usłudze, marce. Dziś, w czasach intensywnej konkurencji w każdej branży, taka opinia jest bezcenna – warto zatem o nią walczyć. Dla firm, które to rozumieją, „Monitor Rynkowy” oraz „Monitor Biznesu” nadają się idealnie, bo proponują rozwiązania skrojone na miarę. W prezentacjach stawiamy na klasykę, stonowaną elegancję i merytoryczną jakość opisywanych treści, adekwatną do poziomu „Dziennika Gazety Prawnej” i „Rzeczpospolitej”. Specjalizujemy się w wywiadach, reportażach, opisach, a także formach łączonych. Redakcja od początku do końca bierze na siebie opracowanie i tworzenie publikacji, które każdorazowo podlegają bezpośredniej autoryzacji.

Jesteśmy wiarygodnym partnerem dla firm, które cenią sobie kształtowanie odpowiedniego wizerunku medialnego w oczach zarówno całego liczącego się w Polsce biznesu, jak i pojedynczych docelowych konsumentów.

Zespół redakcyjny tworzą sprawdzeni redaktorzy i dziennikarze o dużym doświadczeniu w redagowaniu merytorycznych prasowych tekstów wizerunkowych. Przez wiele lat zaznaczyli oni poważny udział w sukcesie największych polskich programów promocyjnych. Zdobyli zaufanie zarówno najbardziej znanych firm, jak i podmiotów, które dopiero rozpoczynają działalność i chcą postawić na budowanie wizerunku w poważnej prasie opiniotwórczej.

 

Dlatego właśnie nasze publikacje w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Rzeczpospolitej” (zarówno w wydaniach papierowych, jak i elektronicznych) oraz w witrynie e-jakość.pl to najlepszy sposób dotarcia i przekonania świadomego klienta.