Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/home/publicity/domains/laurinternetu.pl/public_html/wp-content/themes/uncode/dynamic.css) is not within the allowed path(s): (/usr/home/PubliCityMG/domains/laurinternetu.pl/public_html:/tmp:/usr/share:/usr/local/share:/dev) in /usr/home/PubliCityMG/domains/laurinternetu.pl/public_html/wp-content/plugins/uncode-core/includes/theme-options/includes/ot-functions.php on line 238
Metodologia przyznawania tytułu bazuje na naszym własnym, autorskim researchu. Powstała w oparciu o specjalistyczne analizy rynku, w szczególności polskich zasobów internetowych
Nasz specjalnie powołany Dział Badań i Analiz weryfikuje globalne trendy produktowe z całego świata, porównując je z aktywnością marek w Polsce. Sprawdza skuteczność podjętych działań, szczególnie pod kątem tego, jak bardzo obecność w mediach przełożyła się na popularność wśród internautów:
- dokonuje analizy konwersji w oparciu o ogólnopolskie trendy w internecie;- selekcjonuje i pozwala wybrać najbardziej rozpoznawalne przez internautów produkty i usługi;- analizuje wiadomości o nowych produktach;- sprawdza pierwsze recenzje produktów i opinie użytkowników;- weryfikuje potencjał danego rozwiązania.
Dzięki temu
możemy nagradzać marki cieszące się największą lub rosnącą popularnością!
Program "Laur Internetu" objęty jest patronatemKatedry Zarządzania Marketingowego i TurystykiUniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Na potrzeby naszej witryny korzystamy z plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu na stronie.RozumiemPolityka prywatności