Metodologia

Metodologia przyznawania tytułu bazuje na naszym własnym, autorskim researchu. Powstała w oparciu o specjalistyczne analizy rynku, w szczególności polskich zasobów internetowych
Nasz specjalnie powołany Dział Badań i Analiz weryfikuje globalne trendy produktowe z całego świata, porównując je z aktywnością marek w Polsce. Sprawdza skuteczność podjętych działań, szczególnie pod kątem tego, jak bardzo obecność w mediach przełożyła się na popularność wśród internautów:
- dokonuje analizy konwersji w oparciu o ogólnopolskie trendy w internecie;- selekcjonuje i pozwala wybrać najbardziej rozpoznawalne przez internautów produkty i usługi;- analizuje wiadomości o nowych produktach;- sprawdza pierwsze recenzje produktów i opinie użytkowników;- weryfikuje potencjał danego rozwiązania.
Dzięki temu
możemy nagradzać marki cieszące się największą lub rosnącą popularnością!
Program "Laur Internetu" objęty jest patronatemKatedry Zarządzania Marketingowego i TurystykiUniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dowiedz się więcej