Medialny charakter programu „Laur Internetu” determinuje dotarcie do jak największego kręgu odbiorców. Jesteśmy redakcją, która za pośrednictwem najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce dysponuje zasięgiem milionów polskich internautów oraz setek tysięcy czytelników mediów tradycyjnych. Zarówno poprzez działania content marketing, jak i w oparciu o marketing internetowy, pozwalamy dotrzeć do świadomego konsumenta.

Nasze nośniki medialne


Nasze publikacje (zarówno w wydaniach papierowych, jak i elektronicznych) to najlepszy sposób dotarcia i przekonania świadomego klienta.
Praktyka wykazuje jednoznacznie, że decyzje zakupowe podejmowane są najczęściej na podstawie absorpcji wizerunku marki i konkretnych produktów z uwzględnieniem szerokiego spektrum informacji, wśród których prasa (zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej), wiedzie prym, bowiem czytelnik analizując wybrane przez redakcję treści dotyczące bieżących wydarzeń, równocześnie przyswaja przekazy pozwalające mu dokonywać świadomych wyborów. Istotą tych działań jest ich jakość.

Zgłoś Twoją firmę do nagrody!

Wypełnij formularz